Kan börja med, att dom flesta slangar kommer bytas ut till nya (oavsett skick) under renoveringen. Detta för att jag vill ha riktiga och ordentliga grejer på en gång och uppnå bästa möjliga prestanda medans motorn ändå är isär och ska tåla en del sen. Så då är det alltså ingen fara med detta, i det fall att jag skulle konvertera till E85? Kan tillägga att det blir väv-omspunna om det är till någon hjälp. Hehe
Sen det där med oljan ... Tror det kan vara därför han blandade ut etanolen med lite 2-takts olja, för bränslepumpens skull. Men då gör han det förgäves om den nu inte "går ihop" med etanolen?

I såna fall meddelar jag det till honom och bugar och bockar för den informationen.
Tack så mycket för den hjälpsamma infon och trevligt bemötande. Kommer nog dyka upp en hel del fler frågor under projektets gång. På "återséende" får jag väl säga. =)
_________________
MVH / Niklas Sannefjord -
www.garaget.org/sannefjord