Etanol.nu

Forum för föreningen etanol.nu
Aktuellt datum och tid: tor 24-03-28 23:10

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme




Ny tråd Svara på tråd  [ 4 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Klisterlappar med E85 dekal
InläggPostat: tis 18-09-11 07:11 
Offline

Blev medlem: sön 07-11-25 20:44
Inlägg: 238
Min fru vill ha en påminnelse att trycka på min "E85 knapp"
Jag skulle vilja sätta en lapp vid knappen. Helst en snygg lapp med ett officiellt utseende.

Var kan man hitta sådana?

Jörgen

_________________
Jörgen
Smart Roadster 45 kw -04 Jack Black (Lilla Svarten)
Smart Roadster 45+ kw -04 Gul/Svart (Getingen) E85-konverterad


Dela på FacebookDela på TwitterDela på TuentiDela på SonicoDela på FriendFeedDela på OrkutDela på DiggDela på MySpaceDela på DeliciousDela på TechnoratiDela på TumblrDela på Google+
Upp
 Profil  
 
InläggPostat: tis 18-09-11 07:20 
Offline

Blev medlem: mån 09-11-16 10:22
Inlägg: 233
Ort: Halmstad
Dekaltrim tillverkar vad du vill till bra priser
https://www.dekaltrim.nu

_________________
Mvh
Lennart

Kör Volvo 745 GLT 16V -88B


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: tis 18-09-11 10:42 
Offline

Blev medlem: ons 06-12-20 11:04
Inlägg: 1983
Ort: 08- och Småland
Det här är en mångårig och kunnig debattör på det här forumet och väl insatt i etanolkonverteringar. info@etanolexperten.se
Han har i alla fall tidigare sålt dekaler med texten ETANOLBIL. Nu har han i och för sig inte varit så aktiv på forumet under en tid, men han har en egen hemsida där han berättar om sina erfarenheter och dekaler. http://www.etanolexperten.se/
Kontakta honom för att höra vad han kan hjälpa till med.


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: ons 18-09-12 17:53 
Offline

Blev medlem: fre 06-12-15 16:27
Inlägg: 662
Ort: Skärplinge
Jo hej,, kul man är lite ihågkommen på området och den egna något förlegade hemsidan (etanolexperten.se), har dels i perioder av sviktande hälsa pga gamla sviter från egna FN tjänsten tvingats rätt lågt med det mesta, som den sjukpensionär man är av insatser man gjort för den så kallade världsfreden.
Men ser åter sakta ljuset och detta med etanolen ger med styrka på vägen, ändå är man helnykterist! ;))

Till så det extremt svaga intresset för etanolen för några år sedan då "alla" skulle köra diesel, men skett ett klart uppsving på senare tid med pris skillnad på runt 5:- har tagit skruv åter igen!Där bara jag med fått ett 20 tal förfrågningar om konvertera till etanolblanda, efter att som sagt varit tvärdött i några år nu! Kul!!

Visst har jag samtliga dekaler kvar, som föresten i dagarna sålde ett gäng första gången på minst 3-4 år! Kanske dom jag har är för stora, möjligen om man klipper ner den minsta "ETANOLBIL" dekalen,,, annars så tipsar jag med till just Dekaltrim!

_________________
http://www.etanolexperten.se
AutoFFV konverterade Suzuki SX4 4x4 -08, Mazda MX5 Miata -91. Kawasaki KLR 650 Tengai -91, Ford C-Max FFV -06, Seat Alhambra VR6 -04 4x4.


Upp
 Profil  
 
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 4 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster


Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori
Du kan inte bifoga filer i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
cron
POWERED_BY
Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2011