Du kan få bilden direkt här för det verkar som den har gått förlorad från forumet tidigare:
Det mesta talar för sig själv på bilden. Möjligen inte ohmvärdet på motståndet, men det hittar du i dom texterna som redan finns.
Och tänk på att sätta strömbrytaren till vänster om ratten eftersom du håller i startnyckeln med höger hand. Och om du kan välja på olika trycknappar, så välj en som fungerar när du har vantar på händerna. Det är ju oftast svinkalla mornar som du behöver den här knappen. Men välj inte en knapp som du av misstag och ovetandes kommer åt när den inte behövs. Och absolut ingen vippströmbrytare, utan en återfjädrande. Du behöver bara ge en kort "dutt" på någon sekund under crankningen.
Tillägg: Jag försökte hitta ett bra bildexempel på kontakten på Kjell & Co för dom är ju ganska lättillgängliga. Men det gav dåligt resultat. Därför fick jag gå till ELFA i stället. Dom är visserligen oförskämt dyra (moms tillkommer på alla katalogpriser) men dom har det mesta som går att köpa.
https://www.elfa.se/elfa3~se_sv/elfa/in ... &toc=20536Detta är bara ett exempel. Det finns några till. Man kanske behöver en som bygger lite mer på djupet för att kunna komma åt under instrumentbrädan? Det finns sådana också. Det viktiga är att den har återfjädrande och brytande funktion.