Jo, har för mig jag sett det i nån instruktionsbok att det är vissa ställen bara som den är aktiverad på.
Nu är allt jag kan tänka mig utbytt (till andra beg delar jag har),, alltså, BTR Spridarna, motortempgivaren, EZ116 boxen, tändspole, allt utom LH boxen då den jag har liggandes har jag smart nog råkat löda sönder då jag provade att mixtra med den till min f.d 945 turbo då den krånglade,, så jag for iväg till broder igår och fick ta en av han att prova med,, peta i den i bilen och for hem,, (började fundera på vägen dit va det ska bli av denna bilen då han helt plötsligt började gå på 3, dura och hosta till ibland, fick se när ja kom fram att jag smurtigt nog glömt trycka till 3 cyl spridarkontakt ordentligt efter morgonens många långa startförsök för att få igång den,, men s**t samma) ställde ner bilen igår eftermiddag och lät den stå till nu runt 1 tiden, gick ut och skulle göra ett försök att komma in till stan och förväntade mig det gamla vanliga,, starta till, dö, tugga tugga tugga tugga tugga med starthjälp, koppla ur spridare osv MEN,, den small igång direkt även utan kallstart i -5*C efter ett par varv. Chockad så for jag iväg och den gick som en klocka som den brukar göra,, eller gjorde innan den började krångla, åkte ner till garaget efter stan, slet bort det eländiga "jättefräna" biltema sportfiltret jag satte dit i somras och monterade tillbaka all den gamla filterutrustningen igen som sitter original.
Så nu får jag vänta ännu en kväll till imorn och se om det håller i sig och felet som jäckat mig under ett par månader helt plötsligt hade dykt upp i LH boxen av alla ställen och komponenter som vanligtvis börjar ge upp efter många år.
_________________ "Friskt kopplat hälften brunnet" "Inget puts är så bra att det inte kan bli bättre"
|